Rabu, 20 Juni 2018

Geweldig! Model Puistjes maken zijn gezicht onmiddellijk instant

http://smartdetoxsynergybandung.com/smart-detox/easy-pack/

Geweldig! Model Puistjes maken zijn gezicht onmiddellijk instant

 

Dit 19-jaar oude model heeft een gezicht vol acne. Acne sierde ook zijn nek. Maar wanneer hij naar de show gaat, kan hij zijn gezicht meteen naadloos maken. Zoals geciteerd door de Daily Mail, het model uit Californië dat snel zijn gezicht vol acne alleen met cosmetica kan bedekken. Cassandra Bankson, dat is de naam van het acne-model. Via YouTube vertelt Cassandra hoe ze haar puistige gezicht onmiddellijk polijst. De samenstelling van videotrucs is tot nu toe meer dan 1,7 miljoen keer bekeken.

 

Ik voel me ongemakkelijk als ik geen make-up draag, vanwege mijn puistjes. Het is nu beter, maar toch maakt het me nog steeds lelijk, zei hij in een video getiteld "Foundation Routine Flawless Skin (Full Coverage, Fingertips) Acne Scaring". Na een paar inleidende woorden te hebben gezegd, verscheen Cassandra in een badjas. Haar gezicht is volledig onbedekt in make-up en is versierd met roodachtige acne. Mijn verpleegster is beter dan ooit. Hoewel er nog steeds in de borst, rug en nog veel meer. Je kunt het onder mijn nek zien, zelfs bij mijn oren, zei hij terwijl hij wees op de verschillende puistjes die er zijn. Hij begon toen make-up op zijn gezicht aan te brengen. Het hobbymodel dat de berg op gaat begint met basissamenstelling en gaat dan verder met foundation, poeder en laatste spray. In de video laat hij zien welk make-up merk hij droeg. De drastische veranderingen zorgden ervoor dat hij de basis toepaste. Cassandra gebruikt vrij veel foundation op haar gezicht, wat natuurlijk haar puistjes bedekt. Aan het einde van de video ziet Cassandra's gezicht er heel zacht en mooi uit, zonder de minste zichtbare acne daar. Ik heb nu een glad gezicht. Ik hoop dat jullie van deze video kunnen genieten. Ik hoop dat jullie ook een gladde huid kunnen hebben, zei hij voor de camera. Naast de trucvideo over acne met foundation, publiceert Cassandra ook enkele andere video's op YouTube. Videovideo's met instructies over het dragen van make-up zijn meer dan 4 miljoen keer bekeken. In Mail Online zei Cassandra dat hij opzettelijk zijn dagelijks leven documenteerde over het gebruik van schoonheidsproducten en acne. Hij wilde zijn video-publiek meenemen, zijn lange reis in acne zien, verschillende producten, radicale ideeën, medicijnen en holistische therapieën laten zien. Ik hoop een kans te hebben om meer over de huid te weten te komen, zodat het tieners en andere volwassenen de acne kan helpen. Dit hart, dat het van de bron fixeert, zei het model dat de verpleegschool wilde. (eny / eny)

 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar